Două treimi (66%) dintre companiile mici și mijlocii globale au fost afectate din punct de vedere financiar de lockdownurile naționale, în timp ce trei din zece entități (29%) au ales să dezvolte noi produse pentru a răspunde situației dificile, arată datele unui studiu recent realizat de Kaspersky, citat de Agerpres. „Capacitatea de a răspunde în mod adecvat la o criză poate permite unui business să profite la maximum de ea. Potrivit lui Steven Callander, profesor de economie politică la Stanford Graduate School of Business, «obiectivul este de a trata o criză ca pe o problemă de management» și «să profite de lumina reflectoarelor». Sub impactul pandemiei, deciziile au fost deosebit de complexe. Organizațiile au trebuit să ia în considerare factorii externi – lockdown, noi cerințe sanitare, un stil de viață radical schimbat – și capacitățile lor de afaceri”, se menționează într-un comunicat al Kaspersky. Pe lângă lansarea de noi produse și servicii (29%), ca răspuns activ, fiecare a cincea organizație a intrat în noi segmente de business (21%).

More information, here.

Photo copyright: 123RF Stock Photo