Consumatorii vor acorda o importanță mai mare prețului produselor decât mărcii în acest an, estimează două treimi dintre comercianți, aspect care le va crea dificultăți, potrivit studiului Deloitte Retail industry outlook 2023, citat de Mediafax. Conform analizei, șapte din zece participanți spun că gestionarea forței de muncă este principala provocare a acestui an și aproape toți sunt de părere că inflația le va afecta profitabilitatea, iar schimbarea comportamentului cumpărătorilor va avea consecințe asupra activității lor pe termen mediu. De asemenea, 70% dintre comercianți consideră că persistența deficiențelor pe lanțurile de aprovizionare va afecta creșterea companiilor din domeniu în 2023.

Pentru a face față provocărilor legate de schimbarea comportamentului consumatorilor, comercianții trebuie să își îmbunătățească infrastructura de comerț online, respectiv serviciile de livrare, de retur și să dezvolte vânzările prin intermediul rețelelor sociale, recomandă studiul.

Mai multe informații, aici.

Copyright foto: 123RF Stock Photo